گزارش پروژه

ساختمان تجاری- رباط کریم


شرکت مدیران سازه مفتخر است به اطلاع برساند که با آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه تجاری واقع در رباط کریم، یکی از بزرگترین دهانه های سازه ای کشور با دهانه 17.5 متر با استفاده از سیستم سقف یوبوت توسط این شرکت در حال اجرا می باشد. این پروژه در 5 طبقه بوده که دو سقف اول آن با کاربری تجاری با سقف تیرچه بلوک و طبقات بعدی آن با کاربری تالار با سقف یوبوت احداث می گردد.
در این پروژه از قالب یوبوت به ارتفاع 40 سانتی متر استفاده شده و سیستم باربر جانبی، دیوار برشی در نظر گرفته شده است.
تمایل در ایجاد فضای باز معماری و بدون ستون های داخلی برای طبقات با کابری تالار و ضرورت در جلوگیری از انتقال صوت و لرزش طبقات مذکور به طبقات پایین و همچنین احداث ساختمان مقاوم در برابر زلزله، منجر به انتخاب سیستم سقف یوبوت در این پروژه گردید.
امیدواریم اجرای این پروژه در منطقه رباط کریم، سبب گرایش بیشتر جامعه دست اندرکار در صنعت ساخت و ساز منطقه رباط کریم، اسلامشهر و بهارستان به استفاده از فناوری نوین و سقف جدید یوبوت گردیده و زین پس شاهد اجرای پروژه های بیشتری با این نوع سیستم سقف در ساخت و ساز کشور باشیم.

 

به منظور مشاهده این فیلم با کیفیت بهتر، پس از بزرگنمایی تصویر، از آیکون تنظیمات که در گوشه راست پایین تصویر واقع شده است، کیفیت 480p را انتخاب نمایید.

 

شرکت مدیران سازه، بعنوان شرکت تخصصی سقف یوبوت، تولید کننده قالب های یوبوت استاندارد و ارائه دهنده خدمات مهندسی مرتبط با سقف های یوبوت در خدمت کارفرمایان گرامی می باشد.

تهیه کننده: روابط عمومی شرکت مدیران سازه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *