پیچ و رولپلاک نما رنگ آمیزی نماشویی نورپردازی

خدمات مرتبط با نمای ساختمان


شرکت مدیران سازه خدمات مربوط به نماهای ساختمانی را به شرح ذیل ارائه می کند:

1. ترمیم سنگ نما به روش پیچ و رولپلاک

در این روش با توجه به ابعاد سنگ های نما، با ایجاد سوراخ هایی در آن ها و استفاده از پیچ و رولپلاک، سنگ های نما مستحکم و غیرقابل ریزش می گردد. در این روش کارگر ماهر (راپل کار) با استفاده از طناب از پشت بام به نمای ساختمان دسترسی یافته و عملیات ترمیم را انجام می دهد. به این عملیات، راپلینگ ( Rappelling ) هم گفته شده که به معنای پایین آمدن کنترل شده توسط طناب می باشد. استفاده از طناب دارای مزایایی نسبت به روش قدیمی استفاده از داربست فلزی می باشد. از جمله این مزایا می توان به سرعت اجرای بیشتر، دقت بیشتر در عملیات ترمیم سنگ های نما، ایمنی بیشتر و هزینه کمتر اشاره نمود.

2. شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو ( Anti-dust )

ارائه خدمات شستشوی نماهای ساختمان ها ( نماشویی ساختمان ) به روش های واترجت، ابر آغشته به مواد شوینده و همچنین اسیدشویی انجام می پذیرد.

3. رنگ آمیزی انواع نماها

رنگ آمیزی نما از روش های نوسازی و زیباسازی ساختمان ها به شمار می رود. این عملیات توسط رنگ های مخصوص برای استفاده در انواع نماهای سیمانی، سنگی، چوبی و کامپوزیت صورت می پذیرد.

4. نورپردازی نما

با توجه به قابلیت کار در ارتفاع توسط مجموعه اجرایی نما در شرکت مدیران سازه، خدمات مرتبط با اجرای نورپردازی ساختمان ها توسط این مجموعه انجام می پذیرد.

قابل ذکر است که کلیه خدمات ذکر شده تحت قراردادی رسمی میان کارفرما و پیمانکار انجام می پذیرد. کار انجام شده تضمین گردیده و شرکت ملزم به ارائه خدمات در طول دوره تضمین می باشد. همچنین شرکت، تیم اجرایی را تحت بیمه قرار داده و در قبال حوادث حین اجرا هیچگونه مسئولیتی متوجه کارفرما نخواهد بود. همه این موارد، در مفاد قرارداد عنوان می گردد.
در حال حاضر ارائه این خدمات تنها در سطح استان های تهران و البرز ( کرج ) قابل ارائه می باشند.

 

برای مشاوره در امور

تعمیرات نما ، نماشویی ، رنگ آمیزی نما و اجرای نورپردازی نما

با ما تماس بگیرید.