شرکت سقف یوبوت و وافل

معرفی شرکت مدیران سازه


(شرکت تخصصی اسکلت بتنی و دال مجوف)

شرکت مهندسی مدیران سازه (سهامی خاص) با تکیه بر دانش و تجربه مدیران خود از سال ۱۳۹۳ و اشتیاق آن ها در بوجود آوردن مجموعه ای دانش بنیان که در کیفیت خدمت رسانی در جایگاه نخست قرار گیرد، با ثبت شرکت سهامی خاص در اداره ثبت شرکت های استان تهران آغاز به کار کرد. این شرکت با توجه به علاقمندی به استفاده از فناوری های نوین ساختمانی و شناخت نیاز صنعت ساختمان سازی در این زمینه، ارائه خدمات مرتبط با دال های بتنی مجوف دوپوش ( سقف یوبوت ) را در دستور کار خود قرار داده و پس از مدت کوتاهی توانست به یکی از قطب های فعال در این بخش تبدیل گردد. استمرار در کسب دانش و تجربه سبب شده است تا این شرکت با برخورداری از پایه علمی و اجرایی قوی در ارتباط با دال های بتنی مجوف یوبوت و فرایند طراحی، نظارت و اجرای سازه با این نوع سیستم های سقف بتواند به عنوان مشاور و مجری تخصصی به ارائه خدمات در این زمینه بپردازد.
گستره جغرافیایی فعالیت های شرکت مدیران سازه نه تنها به تهران، کرج و حومه محدود نمی شود بلکه امروز این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه اسکلت های بتنی و سقف های یوبوت و خدمات مرتبط ساختمانی مفتخر به ارائه خدمات در سراسر کشور می باشد.
آنچه که مدیران سازه را در میان سایر شرکت ها متمایز می سازد، وجود تیم متخصص و مجرب، احساس مسئولیت در انجام پروژه ها، مدیریت صفر تا صد پروژه، نوآوری، احترام به اصول اخلاقی، و درک نیازهای کارفرمایان گرامی می باشد.